Alleen met bliksemsnelle reflexen ontloop je de vernietigende impact! Overleef jij dit obstakel? Maak je een verpletterende indruk? Het kan alle kanten op gaan, maar dat is geen probleem met jouw rotsvaste geloof in jezelf!