Je hebt een grotere boost nodig! Zelfs de meest gelouterde duikers krijgen de stuipen op het lijf door de afschuwelijke kaken van deze reusachtige haai.
Shark Jaws voelt zich als een vis in het water in zijn rol van hongerig roofdier en hapt direct toe als hij een lekker maaltje van plastic en metaal ziet: jouw auto! Wees op je hoede als je de scherpe tanden omhoog ziet gaan, want kort daarna klapt zijn bek dicht en laat hij niets heel van het circuit en de auto's. Gebruik je booster om te ontsnappen aan de meedogenloze kaken!