Ontketen de brute kracht van Blanka, het wereldberoemde personage uit Street Fighter. Net als Blanka heeft deze VW Baja Bug een wilde upgrade gehad, waardoor het een ware nachtmerrie is voor iedere tegenstander. Zo felgroen als de huid van Blanka, en met zijn kenmerkende, feloranje haar is deze auto klaar om de jungle... euh, de weg op te gaan om te strijden voor de eerste plaats!
Blanka raakt je met zijn elektrische vermogen en laat iedereen geschokt achter! Haal je rivalen in met de onstuimige woede van een roofdier! Volg je dierlijke instinct en voeg hem nu toe aan je collectie!