Domineer de race met de auto van de meest meedogenloze megalomane eindbaas, rechtstreeks uit het Street Fighter-universum. Rood, net als zijn kenmerkende legeruniform, met de beroemde gevleugelde schedel op zijn pet en zijn zwarte cape; deze enorme truck neemt niet alleen Bisons look over, maar ook zijn drang om te winnen.
Een krachtige, enorme pick-up, ideaal voor je enorme ego! Met zijn griezelige witte ogen heeft M. Bison geen geduld voor mislukkingen, dus laat je speciale moves zien en raak je tegenstanders zonder genade, als een baas! Voor hen... is het al GAME OVER!