COWABUNGA! Een nieuw voertuig voor je Teenage Mutant Ninja Turtles-verzameling! Dit Raphael-busje heeft alle kwaliteiten van het personage uit de stripboeken: geweldige vechter, het hart van een leider en... een heethoofd. Heb je ooit een schildpad los zien gaan? Dus zorg dat je niet in de weg staat, anders verliest hij zijn geduld... maar TMNT Raphael zal nooit een gevecht verliezen!