De prachtige livery bootst de kleuren en het ontwerp na van haar legendarische kostuum, met het gouden sterdiadeem op het dak en de iconische dubbele W op de motorkap.
En hoe zit het met de prestaties? We weten allemaal dat de Amazones geweldige paardrijders waren, maar hier draait het om enorme hoeveelheden paardenkracht: geef gas en verdien een plekje tussen de racegoden. Geen wonder dat je niet kunt wachten om achter het stuur te kruipen!