Hand of Fate 2: A Cold Hearth
De Hand of Fate 2-DLC A Cold Hearth smeedt een krachtig nieuw speelstuk in het spel om leven en dood: de legendarische premiejager Cruel Keturah.
Alleen een ervaren jager met een hart van ijs kan de gestoorde moordenaar die in de stad Ironpeak rondloopt voor het gerecht brengen. Maar wat drijft Keturah ertoe om zo verbeten op haar doel te jagen en hoever durft ze te gaan om haar man te pakken?
Ironpeak staat bekend om zijn industrie, dus dit avontuur versterkt je arsenaal met fantastische nieuwe vuurkracht. Gebruik pistolen, donderbussen en betoverde handschoenen in een gevecht of maak je vijanden een kopje kleiner met dodelijke nieuwe steekwapens.
Deze DLC bevat een nieuwe metgezel, een nieuwe metgezelmissiereeks, nieuwe ontmoetingen en nieuwe stukken uitrusting om vrij te spelen.