Trek je ruimtepak aan en maak je klaar voor de landing in Hangar 37 van de Intergalactic Spaceport in dit sci-fi Infinite Minigolf-avontuur! Maak kennis met het doldwaze team van buitenaardse wezens en robots die je helpen om de vier nieuwe en uitdagende midgetgolfbanen met in totaal 108 midgetgolfholes door te komen.