Into the Dead 2: Ghostbusters Add on
Doe je Proton pak aan en sluit je aan bij Egon, Winston, en Ray als de nieuweling aangenomen door Ghostbusters om een paranormale stoornis te onderzoeken. Neem Slimer mee voor een extraatje buitenaardse boost!