Trommel je vrienden en familie op en ga uit je dak met Just Dance! Wil je het feest naar een hoger niveau tillen, op een leuke manier in beweging blijven of mooie momenten maken met je familie? Just Dance 2025 Edition heeft voor ieder wat wils met 40 nieuwe nummers.
Geniet van een exclusief nummerpakket van Ariana Grande, inbegrepen bij elke editie van het spel. Dit pakket bevat haar laatste hits 'we can’t be friends (wait for your love)', 'the boy is mine', 'yes, and?' en nog veel meer!
Het feest dendert door met Just Dance+!* Ontgrendel een maand gratis toegang, inbegrepen bij het spel, en geniet van honderden nummers.
Deel leuke en onvergetelijke momenten met je familie. Wil jij ook altijd als beste uit de bus komen? Daag dan je vrienden uit in het speltype Uitdaging. Ontwikkel je eigen fitnessroutine en blijf in beweging in het speltype Work-out. Blijf gemotiveerd door je verbrande calorieën en danstijd bij te houden.