Ga rond het kampvuur zitten en luister naar de verhalen van deze 16 spookachtige skins! Dit bovennatuurlijke skinpakket bevat alles van mythische monsters tot griezelige geestverschijningen tot andere wazige waarnemingen. Het is dé manier om je vrienden angst aan te jagen tijdens Halloween.