Kingdom Two Crowns: Call of Olympus
In een land hier ver vandaan werpt Mount Olympus een sinistere schaduw over de nabijgelegen eilanden. Een duistere macht heeft het godenrijk overgenomen en als monarch is het aan jou om de oversteek te wagen om te voorkomen dat de wereld ten onder gaat. De mediterrane warmte komt je tegemoet op de witte stranden met het turquoise water en in de donkere bossen. Je weet wat je te doen staat en je kunt de aanwezigheid van de goden bijna proeven, maar zullen ze je bijstaan wanneer de Greed 's nachts aanvalt?
Kingdom Two Crowns: Call of Olympus is een grote uitbreiding voor Kingdom Two Crowns. Sticht een nieuw koninkrijk, alleen of met een vriend(in), in een compleet nieuwe omgeving, met legenden en mythes die zijn geïnspireerd door het oude Griekenland.