Lindwurm
In de Germaanse mythen bestaat de Lindwurm, een tweebenige draak zonder vleugels die op een grote slang lijkt. Het is een groot en geducht beest, de tegenstander in veel legendes, en hij woont in de wildernis van de wereld van Battle Brothers. Ga met jouw huurlingenleger de strijd aan met de Lindwurm en krijg als beloning de schatten die hij bewaakt!