MV Expo
Ga naar de MV Expo in de grootste kippenconventie ter wereld! De MV Expo geeft je de kans om kennis te maken met de maffe wereld van de oudste Franse streamer.
De nieuwe uitdagingen van de Chicken Republic zijn angstaanjagend en breiden de Old School Musical-ervaring uit met ongeëvenaarde, helse effecten.