Maak je klaar voor een epische confrontatie! Rabbid Kong is uit op wraak en gebruikt zijn nieuwe krachten om een mysterieus eiland te veroveren. Aan Donkey Kong, Rabbid Peach en een chagrijnige, nieuwe Rabbid-held, Rabbid Cranky, de taak om samen op spannend avontuur te gaan en vier adembenemend mooie, nieuwe werelden te ontdekken.
Ontdek een nieuwe wereld gevuld met tactische gameplay, nieuwe vijanden en geheimen om te onthullen. Daarnaast geniet je nog steeds van de belangrijke onderdelen van de basisgame: een rijk universum om te verkennen, dynamische turn-based gevechten en uitdagende puzzels.