Let op: layered armor is een "skin" die het uiterlijk van het personage verandert. Het heeft geen invloed op statistieken en vaardigheden. De extra content in dit Deluxe-pakket is dezelfde als die in de Deluxe Edition. Monster Hunter Rise vereist, kan worden gebruikt zonder Monster Hunter Rise: Sunbreak te kopen.