Saegusa Akina haarextensies
Geniet van speciale thematische aanpassingsitems om de overwinning van Saegusa Akina in de NIJISANJI UKIUKI CUP in juni 2024 te vieren!
Laat je liefde voor NIJISANJI zien door te pronken met deze items, waaronder een shirt met het logo van de competitie en een bal waarvan het ontwerp geïnspireerd is op Akina's team tijdens het event!