"6C2P4A118680823" is een gratis DLC voor NieR:Automata The End of YoRHa Edition. Naast zes kostuums en vier accessoires zijn ook twee Pod-skins van de gerelateerde game NieR Re[in]carnation inbegrepen. [De volgende kostuums worden toegevoegd] ・Replica lichaam 2P (voor 2B) ・Replica lichaam 9P (voor 9S) ・Replica lichaam P2 (voor A2) ・YoRHa-uniform 1 (voor 2B) ・YoRHa-uniform 2 (voor 9S) ・YoRHa-uniform prototype (voor A2) ・Witte vos-masker ・Zwarte vos-masker ・Onder de maan-decoratie ・Restant bloem-decoratie ・Mama (voor Pod 042) ・Carrier (voor Pod 153) *Het apart te verkrijgen product NieR:Automata The End of YoRHa Edition is nodig om toegang te krijgen tot deze content. *Ook is er in bepaalde scènes in de hoofdgame geen toegang tot deze content mogelijk.