Northern Europe
Railway Empire gaat naar Noord-Europa in zijn nieuwste DLC. Help het Zweedse parlement en bouw een nationale spoorweg om de verstrekkende industriële vooruitgang voort te zetten langs de meren en langgerekte rivieren die eerder door vrachtschepen werden gebruikt om goederen te leveren aan de mensen in Noord-Europa.