Octoling-pruik
Je kunt nu de pruik voor Mii-vechters kopen die is gebaseerd op de Octolings uit de Splatoon-serie! Deze pruik combineert het glibberige gevoel van octopustentakels met het verdacht ogende vizier, om je de snode charme van een echte Elite-Octoling te geven!