Breid je garage uit met drie offroadvoertuigen!
Jeep: Dit legendarische Amerikaanse beest is onverwoestbaar en neemt je zonder schrammetje mee naar de offroad-hel en weer terug.
Pickup: Dit voormalige werkpaard uit Azië is nu een op maat gemaakte supertruck die iedereen stof laat happen.
Buggy: Dit sluwe monster is opgewassen tegen de woestijn en blinkt uit in kronkelige offroadwegen met haarspeldbochten!