Reis door de vijf Flowzone Layer-regio's: van de suikerspinwolken van Cirrus via de lucide middernachtsbossen van Cumulus op je missie naar de verloren stad in de laatste DLC van OlliOlli World!
Doe mee met het onverschrokken Radmosferische Drietal: Squid, Licht en Professor Planks die samen proberen B.B. Hopper, de zakenkikker, ervan te weerhouden de verborgen stad in de lucht uit te buiten. Verzamel tijdens je reis op ongelooflijke hoogtes stukken van een kaart met daarop het pad naar het legendarische verloren eiland dat door de skategoden is gebouwd in de lucht. Dankzij stormskategod Gail Force kun je de nieuwe Windzones berijden en de gruwelijkste trucs uithalen in de lucht. Maak je klaar om mee te gaan op deze coole missie in het laatste stijgende avontuur van OlliOlli World: Finding the Flowzone!
Finding the Flowzone is de tweede en laatste uitbreiding van het alom geprezen OlliOlli World, gemaakt door de met een BAFTA en andere prijzen bekroonde studio Roll7. OlliOlli World: Finding the Flowzone kan op zichzelf worden aangeschaft of als onderdeel van de OlliOlli World Expansion Pass of OlliOlli World Rad Edition. Het OlliOlli World-basisspel is nodig om de uitbreidingen te kunnen spelen.