Beleef kokende kampeeravonturen terwijl je door de bossen van het Uienrijk trekt. Kevin en de Uienkoning worden bijgestaan door 4 nieuwe koks die zich helemaal thuisvoelen in de boskeuken: Scout Chef, Bear Chef, Beaver Chef en de bebrilde Owl Chef.
Je moet hout hakken om het vuur brandend te houden terwijl je een stevig ontbijt klaarmaakt of heerlijke s’mores roostert in 15 nieuwe levels tussen de bomen op kampeerterreinen. Er zijn verse niveaus van samenwerking nodig voor de nieuwe rugzakken met daarin de ingrediënten die het team van koks aan de hongerige kampeerders moet serveren.