Overcooked! 2 Carnival of Chaos nodigt spelers uit voor een kookfestijn met co-op en chaos! Deze nieuwe kleurrijke DLC stelt spelers op de proef met het bereiden van combomaaltijden en dat essentiële keukengerei: het kanon!
Combomaaltijden! Voor extra hongerige klanten moeten spelers keukens combineren op één dienblad, met een verfrissend drankje erbij.
Nieuwe recepten! Hotdogs en ieders favoriete ronde lekkers, de machtige donut, staan nu op het menu!
Plus 15 nieuwe levels! Spelers bakken burgers in de circustent en leuren al koorddansend lekkere lekkernijen mee in een reeks levendige nieuwe levels.