Dompel je onder in de ijzingwekkende wereld van de filmklassieker uit 1982 van Universal - The Thing. Gebruik je flippervaardigheden om het op te nemen tegen het steeds van gedaante veranderende buitenaardse wezen in de vrieskou van U.S. Outpost #31. Kun je nog iemand vertrouwen, inclusief jezelf?