Playful Etsuko
De spelmechanismen zijn eenvoudig maar uitdagend - de moeilijkheidsgraad neemt toe naarmate je verder komt. Haar mooie outfit leidt je misschien af... dus help je misschien om het op te ruimen? Elk succes van jouw kant zal ze gelukkiger maken.