Prison Architect - Gangs
Ze zijn georganiseerd en willen je gevangenis overnemen. Laat zien wie de baas is en dwarsboom hun plannen! Met Prison Architect: Gangs moet je zorgvuldig je hoeveelheid gevangenen, personeel en bewakers beheren om opstanden te voorkomen en een vreedzame – maar winstgevende – gevangenis te realiseren.
Wat een bende: bendes worden gevormd en groeien wanneer bendeleden verschijnen via intake of rekrutering. Elke bende heeft zijn eigen persoonlijkheid en kenmerken, en zal automatisch neigen naar rekrutering van gevangenen met soortgelijke eigenschappen.
Hervormen en vrijlaten: bendeleden kunnen nu hun bende verlaten. Help ze schoon schip te maken door hun tatoeages te verwijderen en ze in te schrijven voor het bendehervormingsprogramma.
Nieuwe ruimtes: gebruik de tatoeageverwijderingsruimte om de tatoeages van bendeleden te verwijderen of laat ze trainen in de vechtclubruimte, waar ze met hun destructieve energie kunnen vechten in een gecontroleerde omgeving.
Corrupte bewakers: bendes kunnen bewakers dwingen om goederen te smokkelen of steekpenningen aan te nemen. Je kunt bewakers doorlichten tijdens de sollicitatieprocedure (Bureaucratie) en rechercheurs rekruteren om corrupte bewakers te ontmaskeren.