De als wees opgegroeide Rain had weinig vooruitzichten. Om zijn toekomst te verbeteren, sloot hij zich aan bij Edenia's leger. Zijn strategische genialiteit leverde hem grote bekendheid en snelle promotie op. Rain gebruikte zijn nieuwe positie om de ware identiteit van zijn biologische ouders te achterhalen. Hij was geschokt toen hij hoorde dat hij de bastaardzoon was van de god Argus, beschermer van Edenia. Argus had Rain weggegeven en zijn afkomst verborgen om schaamte en schandaal te voorkomen. Gewapend met de wetenschap dat hij een halfgod is, strijdt Rain nu voor zijn plek in het pantheon van Edenia. Als hij die niet vrijwillig krijgt, zal hij die met geweld innemen.