Speel als horror-icoon Michael Myers
Reis naar werelden waar helse nachtmerries werkelijkheid worden, vol met verraderlijke landschappen en onnoemelijke gruwelijkheden. Overwin obstakels, vijanden en bazen op je pad om Haddonfield van de eeuwige verdoeming te redden!
Duik in het gouden tijdperk van gaming met 16-bit visuals in pixelartstijl en een spookachtig nostalgische horrorsoundtrack. RetroRealms: Halloween is een eerbetoon aan klassieke zijwaarts scrollende games, maar met een frisse kijk op platformgameplay.
Check de klassementen van RetroRealms om te zien hoe jij het doet in vergelijking met andere spelers. Heb jij de skills om je naam op de lijst met topscores te krijgen?