RiMS Racing: Career Pro Starter Pack
Begin je carrière voortvarend met 10 teampunten en 50.000 credits voor reserveonderdelen en motoroutfits. Gebruik je teampunten om structuur aan te brengen, je O&O te ontwikkelen en het teammanagement te verbeteren.