River City Girls 2: Double Dragon DLC
LET'S GO, BRO'S! De legendarische Double Dragons Billy en Jimmy Lee stormen uit hun dojo's en knokken mee in River City Girls 2 als speelbare personages. Deze tweelingbroers vechten als vakkundige vechtersbazen met bottenverbrijzelende schoppen, stoten en speciale aanvallen, waaronder kenmerkende moves zoals de tornadoschop en de rijzende knie. De bro's zijn volledig geïntegreerd in de verhaalmodus van River City Girls 2, compleet met voice-overs. Verder krijg je bij deze premium DLC een legendarisch nieuw liedje en een nieuwe dojomaster.