Sail Forth: Maelstrom
Duik met je hoofd in het hart van de storm met de Sail Forth Maelstrom-uitbreiding! Er heeft een storm over de Deepblue geraasd, en brengt kolossale draaikolken voort die ongeëvenaarde uitdagingen en ongekende schatten beloven. Ben je klaar om de Maelstrom onder ogen te zien?
De Maelstrom wordt in de gaten gehouden door mysterieuze bewakers die vreemde nieuwe beloningen aanbieden aan zeelieden die bereid zijn het risico te nemen de diepten van de onderwereld in kaart te brengen. In ruil voor de felbegeerde Maelstrom Pearls is de Arcane Order bereid alles aan te bieden, van eeuwenoude wapens tot op maat gemaakte cosmetica.
De Maelstrom introduceert een groot aantal dreigende tegenstanders die je zeilvaardigheden en gevechtsvaardigheden op de proef stellen. De Onderwereld tolereert indringers niet gemakkelijk. Blijf niet hangen, want anders kunnen de Wormkin je vloot opeisen.
Vervolg je nautische avontuur met Maelstrom, waar de roep van de vortexen je naar onbekende wateren lokt. Zal je terugkeren naar het licht, of opgeslokt worden door de afgrond?