Bedwing de sneeuw met 8 geweerskins met winterthema, mannelijke en vrouwelijke ghilliepersonages en 3 nieuwe wapens: de ZH29, PPSH en Tokarev. Voor alle campagne-, co-op- en competitieve modi.