Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 2: Infiltration
Dankzij Karls werk weten de geallieerden al meer over 'Doodsstorm', een geheim atoomproject. Karl wordt nu naar de zwaar bewaakte universiteit van Niroli gestuurd in het door de fascisten gecontroleerde noorden van Italië om een Italiaanse wetenschapper te vinden die gedwongen voor de vijand werkt. Doodsstorm: Infiltratie is de tweede missie in een spannende nieuwe driedelige campagne voor 1-2 spelers waarin Karl op een gewaagde missie ver achter vijandelijke linies gaat...