Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 3: Obliteration
Nu de ware aard van Doodsstorm ontdekt is, wordt Karl naar de stad Steigerloch in Duitsland gestuurd om het project een halt toe te roepen. Als Karl faalt, zijn de gevolgen voor de geallieerden en de vrije wereld ondenkbaar. In Doodsstorm: Vernietiging, het slot van de spannende driedelige DLC-campagne, heeft de Sniper Elite al zijn geslepenheid en intelligentie nodig om de plannen van de vijand te dwarsbomen... Voor 1-2 spelers.