Sniper Elite 4 - Target Führer
Een geheime Nazi-onderzeeër, verborgen in een vergeten uithoek van de Middellandse Zee, bedreigt de geallieerde schepen.
Wanneer geheim agent Karl Fairburne de bevelhebber van de basis wil uitschakelen, blijkt zijn doelwit al te zijn gedood door een bijna onzichtbare bezoeker. Karl krijgt een nieuwe missie: Target Führer!
Vernietig de onderzeeërbasis en breng Hitler op alle mogelijke manieren ten val in deze opnieuw speelbare campagnemissie voor 1-2 spelers.