Breid je voertuigencollectie uit met het Crocodile Pack en ontvang de doorgewinterde Step 33-64 “Crocodile”-truck met 3 unieke add-ons!
Wat er ook gebeuren moet, de veelzijdige Step 33-64 “Crocodile” heeft alles al een keer meegemaakt. Maak er een van de drie opleggers aan vast en je bent klaar om vracht te vervoeren in stijl.