SnowRunner - Season 2: Explore & Expand
Ga met SnowRunner naar de wildste gebieden in seizoen 2: Explore & Expand, met twee ijskoude maps in het Canadese Yukon, drie nieuwe voertuigen, exclusieve voertuigskins en een uniek doel!
De DLC Season 2: Explore & Expand maakt deel uit van de jaar-1-pas en Premium Edition, maar is ook apart verkrijgbaar.