Stickerset "Special Stickers 1"
Deze stickers zijn ontworpen door Azarasi Yuzuko, een vormgever die veel Monster Hunter-artwork heeft getekend! Je kunt zelfs de tekst in de spreekballonnetjes aanpassen.