Je kunt nu de hoed en outfit voor Mii-vechters kopen die zijn gebaseerd op Tails uit de Sonic The Hedgehog-serie! Dat de outfit alleen voor Mii-cyborgs is, past wel bij een mechanisch genie als Tails. Het wapen lijkt misschien op een speelgoedpistool, maar is levensgevaarlijk! Draag dit kostuum om tegen je goede vriend Sonic te vechten!