The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone
Hearts of Stone is de eerste officiële uitbreiding voor The Witcher 3: Wild Hunt – een bekroonde role-playinggame die zich afspeelt in een open fantasywereld. Stap in de schoenen van Geralt of Rivia, een monsterslachter. Hij moet een bandietenleider met de kracht van onsterfelijkheid verslaan. Hearts of Stone bevat meer dan 10 uur aan nieuwe avonturen, nieuwe personages, monsters, een romance en een gloednieuwe verhaallijn die wordt gevormd door jouw keuzes.