The Wonderful 101: Remastered The Prince Vorkken
Installeer de DLC 'The Prince Vorkken' om een nieuw speltype te ontgrendelen waarin de hoofdpersoon wordt vervangen door prins Vorkken Ohgee, de troonopvolger van de komeet Rhullo en leider van de ruimtevarende Guyzoch Space Pirates! Voor prins Vorkken heeft Multi-Unite plaatsgemaakt voor Enemy-Unite, waarbij een legertje buitenaardse monsters wordt opgeroepen!
The Prince Vorkken werkt ook met de gratis DLC Time Attack. Gebruik prins Vorkkens Enemy Unite om de weg vrij te maken en wellicht een snellere tijd te klokken!