Toricity
Reis door Toricity, de chicken-neostad, met 5 nieuwe uitdagende levels geïnspireerd op Tokyo en het kawaii-universum van TORIENA.
Ga nieuwe epische uitdagingen aan in de gamemodus van Chicken Republic en breid je Old School Musical-ervaring uit.