Travis' outfit en Travis-pruik
Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op Travis uit de NO MORE HEROES-serie! Zijn geliefde Beam Katana is een droom voor elke zwaardvechter! Reken in stijl af met je tegenstanders dankzij Travis' zonnebril en zijn iconische tijgerjack!