Two Point Hospital: Close Encounters
Als een allround medisch mastermind die buitengewone zaken met beide handen aanpakt, heeft jouw organisatie operationele toegang tot belangrijke locaties in het gebied, inclusief bepaalde gebieden waar de bevolking niet vanaf hoeft te weten. De Two Point Squabbler, het beste journalistieke bolwerk van de regio, wil weten wat er aan de hand is... en jij kunt ze meer vertellen.