Een nieuwe Uchiban Outfit wordt toegevoegd voor Namazuo Toushiro.
Uchiban Outfits zijn variaties van outfits uit het bronmateriaal 'Touken Ranbu -ONLINE-' die tijdens gevechten kunnen worden gedragen.