Jij bent agent 8. Wanneer je wakker wordt, zie je dat het Inkopolisplein geen kleur meer heeft en dat alle inwoners zijn verdwenen. Samen met een drone, die beweert Lorelei van Tentacool te zijn, baan je je een weg door de verdiepingen van de Toren der Orde en verbeter je je vaardigheden in een ervaring voor één speler die is ontworpen om keer op keer te spelen!