Een supersterke 6,2 l V8-motor van 650 pk, handmatige overbrenging met 6 versnellingen, launch control… en dat allemaal met achterwielaandrijving! Deze legendarische Amerikaanse muscle car verschroeit rubber en maakt Extreme-Khana tot een opwindende rijervaring.