Geïnspireerd door de GT40, meervoudig winnaar van de 24 uur van Le Mans, is er een beperkte oplage van 4.038 eenheden van de FORD GT op de markt gebracht.
Zijn indrukwekkende functies en sportief ontwerp maken het tot een uitzonderlijk voertuig, perfect aangepast en klaar voor Extreme-Khana.