Liu Kang moet zijn kampioenen bij elkaar roepen en zijn vijanden vertrouwen om dit grote gevaar te verslaan. Als ze daar niet in slagen, zal het nieuwe tijdperk verzanden in anarchie. Beleef hoe de chaos van Havik zich ontvouwt en ontdek nieuwe oorsprongsverhalen voor Sektor, Cyrax en Noob Saibot.